środa, 31 lipca 2019

Prezent na 80. urodziny - ramka z życzeniami

Hej :)

W pierwszej wersji prezent dla Pani Ani miał być albumem, w którym miałam umieścić zdjęcia z jej życia. Ale tak się poukładało, że w końcu wyszła mi ramka - i to całkiem niezła :)

W ramce umieściłam zdjęcie z młodości, które wydrukowałam ze skanu i postarzyłam przy pomocy narzędzia do szarpania papieru i tuszu w kolorze Vintage Photo. W ramce wykorzystałam papiery z Craft o'Clock z kolekcji ...and remember, do których dobrałam kolorystycznie pasujące różyczki.

Na odwrocie ramki umieściłam życzenia. Przepiękna tekturka z napisem "W dniu urodzin" to prezent od Ani Szajdy - Przez Okienko, który otrzymałam w ramach sprawdzenia na moich pracach :)




Pozdrawiam,
Domi

5 komentarzy:

W błękitach

 Bardzo, bardzo, ale to bardzo rzadko biorę udział w wyzwaniach, zwyczajnie brakuje mi czasu... ale jak już biorę, to kartka musi być wymusk...