czwartek, 11 lipca 2019

Kartka z biretem - w różach z goździkami

Cześć Wam,

Muszę przyznać, że w sumie lubię zamówienia "na wczoraj", bo mam przy nich taką motywację do działania, że szybko i sprawnie wychodzi mi coś fajnego :)

Tak było z tą kartką. Sam proces tworzenia fizycznie nie jest tak długi, jak wymyślanie, co można stworzyć. Dlatego też, kiedy nie ma wiele czasu na myślenie i kombinowanie - po prostu siadam i tworzę i wychodzą mi właśnie takie fajne rzeczy :)

Kartka w zamyśle miała być z elementami czarnego, ale stwierdziłam, że skoro biret będzie czarny (zrobiłam go z fakturowanego papieru), to warto czerń przełamać delikatnym, kobiecym kolorem. Dodałam kilka goździków i oto dzieło :)




Pozdrawiam,
Domi

2 komentarze:

  1. piękne Kochana, super pomysł na użycie chwosta!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc tak to się nazywa! <3 Dziękuję :* w końcu wiem jak szukać :D

      Usuń

W błękitach

 Bardzo, bardzo, ale to bardzo rzadko biorę udział w wyzwaniach, zwyczajnie brakuje mi czasu... ale jak już biorę, to kartka musi być wymusk...