poniedziałek, 22 lipca 2019

Exploding box na Rubinowe Gody

Hej :)

Zamówienie, które dzisiaj Wam pokażę, otrzymałam już kilka miesięcy temu i wiele czasu miałam na przemyślenie tego projektu. Jedno było pewne od początku - box miał być elegancki i zrobiony z kolekcji Królewskie Wesele z Galerii Papieru.

Box, jak już sam tytuł wskazuje, wykonałam na Rubinowe Gody, czyli czterdziestą rocznicę ślubu. Czerwona kolorystyka sprawiła, że box już wyglądał bardzo bogato, dlatego też postawiłam na delikatne dodatki i złote akcenty.












Pozdrawiam,

7 komentarzy:

  1. Bardzo piękna i elegancka pamiątka :)Dziękuję za udział w wyzwaniu w MiszMaszu Papierowym:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Box baaardzo elegancki i perfekcyjnie wykonany,ale z pełnią lata nie bardzo mi się kojarzy. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Miszmasz Papierowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogród pełen róż mi się kojarzy, zupełnie jak bukiet na wierzchu. Dziękuję :)

      Usuń
  3. Wspaniały, bardzo elegancki :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ♥

    OdpowiedzUsuń

W błękitach

 Bardzo, bardzo, ale to bardzo rzadko biorę udział w wyzwaniach, zwyczajnie brakuje mi czasu... ale jak już biorę, to kartka musi być wymusk...