czwartek, 18 lipca 2019

Elegancki album warsztatowy od Zuzy Gułaj

Hej Wam :)

Dzisiaj znów chciałabym pokazać Wam pracę warsztatową, jaką wykonałam według kursu kolejnej, mega uzdolnionej scraperki, czyli Zuzy Gułaj.

Album jest w rozmiarze 17x17 cm i pomieści zdjęcia w różnych wymiarach (10x15 cm i mniejsze, w zależności od kieszonek). Zamykany jest charakterystyczną klapką, zachodzącą na przód albumu.

Cały album został wykonany z autorskich Scrapcesiorów Zuzy, a udekorowany papierami z kolekcji Scrap and Me - Sentimentals - swoją drogą, papierów w kicie warsztatowym było tak dużo, że zostało mi kilka dużych arkuszy, z których zrobiłam jeszcze metryczkę i kartkę i jeszcze mam zapas. Bomba! Zuza na warsztatach pokazała triki na doskonałe wypełnienie albumu, a jednoczesne zaoszczędzenie papieru scrap :)

Cały album obłożony jest w elegancką, zamszową tkaninę introligatorską, ozdobiony ręcznie zrobionymi kwiatkami z foamiranu i tekturkami, które wyembossowałam srebrnym pudrem, na gorąco.

Album wyszedł zjawiskowy! <3


















Pozdrawiam,
Domi :)

4 komentarze:

  1. Ślicznie go zrobiłaś.Nie zazdroszczę bo mam podobny...
    😀jeszcze tylko dokończę okładkę i tez się pochwalę

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) wyszedł wspaniały według fantastycznego projektu :)

      Usuń

W błękitach

 Bardzo, bardzo, ale to bardzo rzadko biorę udział w wyzwaniach, zwyczajnie brakuje mi czasu... ale jak już biorę, to kartka musi być wymusk...