poniedziałek, 1 lipca 2019

Czekoladownik na dużą Milkę - na zakończenie roku

Hej :)

Koniec roku szkolnego już dawno za nami. Miałam przyjemność wykonać na tę okazję dwa czekoladowniki na dużą Milkę - jeden dla chłopaka, drugi dla dziewczynki, jako prezent od cioci. Zamówienie było "na wczoraj", ale postarałam się ze wszystkich sił, żeby zdążyć :)

W czekoladownikach umieściłam kieszonki na prezent pieniężny.
Czekoladownik dla Macieja wykonałam z papierów Mintaya i Craft o'Clock, a czekoladownik dla Aleksandry - z Galerii Papieru :)




 





Czekoladownik to świetny sposób na piękne opakowanie dla słodkości - na zamówienie mogę wykonać nie tylko klasyczny - na małą czy dużą czekoladę, ale także na inne, popularne słodycze :)

Pozdrawiam,
Domi

2 komentarze:

W błękitach

 Bardzo, bardzo, ale to bardzo rzadko biorę udział w wyzwaniach, zwyczajnie brakuje mi czasu... ale jak już biorę, to kartka musi być wymusk...