poniedziałek, 29 lipca 2019

Delikatny exploding box ślubny

Cześć :)

Pokazywałam Wam wczoraj moją karteczkę, którą przygotowałam na ślub Pauliny i Artura, dzisiaj zaś inna praca, którą miałam przyjemność przygotować również na tę samą okazję :)

Jedynym wymogiem, jaki dostałam odnośnie tego exploding boxa było, żeby był delikatny. Od razu wiedziałam, że do jego wykonania użyję papierów z kolekcji First Love z Laserowe LOVE. Papiery komponowałam dość długo, aż zdecydowałam się przełamać delikatne, kremowe koronki, fakturą drewna, która również dostępna jest w zestawie.

Do boxa wykonałam również torebeczkę, ozdabiając ją papierami z tej samej kolekcji.









Pozdrowionka,
Domi


Karteczkę zgłaszam do wyzwania na blogu Kreatywna Pracownia Love Handmade:



12 komentarzy:

  1. Piękne, bardzo eleganckie pudełeczko.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu Kreatywna pracownia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle perfekcyjne wykonane <3
    ziękuję za udział w wyzwaniu sklepu Kreatywna Pracownia życzę powodzenia <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze się staram, żeby wszystko było dopieszczone. Dziękuję :)

      Usuń
  3. Piękny komplet <3
    Dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu „Kreatywna Pracownia Love Handmade” 🙂

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny, elegancki i wykonany z wielką dbałością o szczegóły boksik! Podoba mi się bardzo :) W imieniu DT Miszmasz Papierowy dziękuję za udział w naszej zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny box, niezwykle estetycznie wykonany! Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Miszmasz Papierowy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny, bardzo delikatny :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ♥

    OdpowiedzUsuń

W błękitach

 Bardzo, bardzo, ale to bardzo rzadko biorę udział w wyzwaniach, zwyczajnie brakuje mi czasu... ale jak już biorę, to kartka musi być wymusk...