poniedziałek, 15 lipca 2019

Album z okazji... warsztaty z Ewą Mrozowską

Cześć :)

Obiecałam w zeszłym tygodniu, że pokażę Wam wszystkie moje warsztatowe prace. Obietnicę tę realizuję i dziś przychodzę do Was z kolejną pracą.

Warsztaty z Ewą Mrozowską z Cynkowego Poletka, to były pierwsze moje warsztaty scrapowe na żywo. Tak naprawdę to był fantastycznie spędzony czas w dobrym towarzystwie i przy kawie, jednocześnie robiąc to, co się lubi :) Spotkanie odbyło się już bardzo dawno temu, bo pod koniec marca!

Album wykonałam na gotowej bazie z Eco Scrapbooking, z papierów AB Studio. Poznałam kilka fajnych trików i technik, których wcześniej nie stosowałam w swoich pracach, a które stopniowo wprowadzam - chociażby malowanie tekturek farbą akrylową, tuszowanie przez maski, czy chlapania.

Album wyszedł przepiękny, i duży - bo aż 20x20 cm i pomieści zdjecia 10x15 cm, jednocześnie zostawiając wokół dużo miejsca. Dodatkowo, w kartach albumu znajdują się kieszonki, które mieszczą dodatkowe zdjęcia.












Pozdrawiam,
Domi <3

2 komentarze:

W błękitach

 Bardzo, bardzo, ale to bardzo rzadko biorę udział w wyzwaniach, zwyczajnie brakuje mi czasu... ale jak już biorę, to kartka musi być wymusk...