wtorek, 30 lipca 2019

Kieszonkowy mini album - a może przepiśnik? :)

Cześć :)

Dzisiaj na blogu Świat Pasji pojawiła się moja nowa, letnia inspiracja, którą wykonałam w ramach DT. 

Tym razem postanowiłam wykonać mini albumik kieszonkowy, który, dzięki swojej budowie, może służyć również jako notesik na nasze ulubione przepisy kulinarne. 
Zapraszam Was do obejrzenia fotek, natomiast na blogu poczytacie, jak wykonałam ten album oraz kilka ciekawostek na jego temat :)













Pozdrawiam,
Domi

Ponieważ napis "Album" to wytuszowana tekturka, zgłaszam tę pracę na wyzwanie Pełnia Lata - praca z tekturką na blogu sklepu Miszmasz PAPIEROWY:

6 komentarzy:

  1. Niby malutki a jaki pracochłonny.Ślicznie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) takie drobiazgowe rzeczy wymagają większego skupienia i precyzji w oklejaniu i ozdabianiu :)

      Usuń
  2. boski album :D muszę sobie taki sprawić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Mimo, że jest taki filigranowy, to bardzo praktyczny :)

      Usuń

W błękitach

 Bardzo, bardzo, ale to bardzo rzadko biorę udział w wyzwaniach, zwyczajnie brakuje mi czasu... ale jak już biorę, to kartka musi być wymusk...