poniedziałek, 8 lipca 2019

Kwiaty, kartka, ramka, tag - czyli tropikalne warsztaty z Olgą Bielską


Hej 😄

Bardzo często wspominam, że lubię się rozwijać i uczyć nowych rzeczy. Dlatego zajmując się scrapbookingiem, bardzo chętnie biorę udział w warsztatach różnego rodzaju. Staram się też, aby warsztaty prowadziły różne osoby (i uwierzcie mi, że instruktorów jest ogrom!), ponieważ od każdej zawsze uczę się czegoś nowego. Każdy ma swoje triki lub sposoby na te same rzeczy – i to jest fajne 😄 a ja potem poszerzam o to swój warsztat - którego oczywiście nie widzicie, ale wszystko składa się na efekt końcowy.

Już niedługo pokażę Wam wszystkie swoje warsztatowe prace, jest ich kilka, ale w ferworze bieżących zamówień, nie miałam czasu ich sfotografować i opisać 😄

Dzisiaj zapraszam Was do obejrzenia całego zestawu, jaki wykonałam na warsztatach online, prowadzonych przez Olgę Bielską. Ze skromnego kitu wykonałyśmy w ramach warsztatów trzy przepiękne, niezwykle bogato ozdobione prace! Niesamowite ile można zrobić z takiego zestawu, a jeszcze bardzo dużo materiałów mi zostało 😄


Zapisując się na warsztaty, szczególnie zależało mi na nauczeniu się techniki wykonywania tych niesamowitych kwiatów. Okazało się, że są niezwykle łatwe w zrobieniu, na tyle, że już wykonałam tą techniką swoje własne kwiatuszki i użyłam w projekcie, który zobaczycie już w środę 😄🌺



Zapraszam do oglądania tagu, kartki oraz ramki :)








I jak Wam się podobało?

To nie ostatnie prace z warsztatów Olgi, ponieważ wykupiłam sobie również warsztaty z dwoma exploding boxami dla chłopca i dziewczynki, a także z makami z foamiranu. Będzie co pokazywać!

Domi 
🌺

2 komentarze:

  1. piękne :)
    ja dopiero wczoraj skończyłam kwiaty, bo paczkę dostałam już po warsztatach. Coś sklep chyba nie wyrobił z ilością :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz :( ja zamawiałam tego samego dnia, jak weszły kity do sklepu + dodatkowe 2 kity i tekturki i przyszły zaraz jakoś za 3 dni :) może trafiłam na pierwszą transzę.

      Usuń

W błękitach

 Bardzo, bardzo, ale to bardzo rzadko biorę udział w wyzwaniach, zwyczajnie brakuje mi czasu... ale jak już biorę, to kartka musi być wymusk...