niedziela, 14 lipca 2019

Kartka na 40.urodziny dla Pani i Pana :)

Hej,

Dzisiaj pokażę Wam kartkę, jaką wykonałam na łączoną okazję dla małżeństwa, które jest w tym samym wieku i właśnie w tym roku każde z nich obchodzi 40. urodziny :)

Kartka przede wszystkim miała być delikatna, bez zbędnych świecidełek i ozdób, więc kolekcja Sentimentals z firmy Scrap and Me idealnie tutaj pasowała. Papiery, z których wykonałam kartkę zostały mi z warsztatów albumowych u Zuzy Gułaj - nie, nie, wcale nie były to ścinki! Zuza w kit albumowy włożyła tyle papierów, że zostało mi bardzo dużo całych arkuszy 30x30cm :) oprócz tej kartki, robiłam z nich też ramkę, którą pokazywałam Wam kilka dni wcześniej :)

Cudna jest ta kolekcja, już zamówiłam sobie kilka arkuszy na zapas :)





Pozdrawiam,
Domi

2 komentarze:

W błękitach

 Bardzo, bardzo, ale to bardzo rzadko biorę udział w wyzwaniach, zwyczajnie brakuje mi czasu... ale jak już biorę, to kartka musi być wymusk...