sobota, 3 sierpnia 2019

Kartka ślubna i słoneczniki z foamiranu

Hej :)

Dzisiaj chciałabym pokazać Wam kartkę, którą zrobiłam na ślub, gdzie kwiatowym motywem przewodnim były słoneczniki i miały być również głównym elementem pracy.

Od razu wiedziałam, że to zamówienie zostanie wykonane z kolekcji Bananrama z UHK Gallery, bo kolorystyka miała być żółto-pomarańczowa. Postanowiłam, że całość zrobię na bazie kraftowej, a po oddaniu zamówienia okazało się, że trafiłam w punkt, bo właśnie z takiego papieru były zaproszenia :)

Słoneczniki wykonałam z foamiranu, uzupełniłam je kwiatuszkami bawełny, zrobionymi ze świetnego tutorialu PASJEWY na blogu Craft Style.

Jak też widać, kartka jest sztalugowa - można ją rozłożyć jak zwykłą, składaną kartkę - do góry i w tej części umieściłam kieszonkę na pieniądze oraz życzenia - po złożeniu w sztalugę są one schowane, za to widać dodatkowe elementy, jak napisy i motylek.

Kartkę zapakowałam w pudełko wykonane do kompletu.








Pozdrawiam,
Domi


Moje ręcznie robione słoneczniki zgłaszam do wyzwania na na blogu artPiASKOWNicy - "Kwiaty".


2 komentarze:

W błękitach

 Bardzo, bardzo, ale to bardzo rzadko biorę udział w wyzwaniach, zwyczajnie brakuje mi czasu... ale jak już biorę, to kartka musi być wymusk...