sobota, 24 sierpnia 2019

Kartka okiennica - elegancka kartka ślubna z efektem

Hej :)

Miałam ostatnio za zadanie wykonać kartkę ślubną ze zdjęciem Pary Młodej. Oczywiście od razu wiedziałam, że ramką do zdjęcia będzie tekturka, nie wiedziałam tylko, jakiej formy kartki użyć, aby była wyjątkowa i efektowna. Pomyślałam, że nigdy jeszcze nie robiłam kartki okiennicy - to taka kartka, która otwiera się jak okno/okiennica.

W środku znalazło się miejsce na życzenia (na prośbę klientki zostawiłam luźną karteczkę do wklejenia z odręcznie napisanymi życzeniami) i miejsce na prezent pieniężny. Karteczkę umieściłam w kopercie 3D.









Pozdrawiam,
Domi

1 komentarz:

W błękitach

 Bardzo, bardzo, ale to bardzo rzadko biorę udział w wyzwaniach, zwyczajnie brakuje mi czasu... ale jak już biorę, to kartka musi być wymusk...