wtorek, 6 sierpnia 2019

Kartka na rocznicę z motywem irlandzkim

Hej :)

Dzisiaj chciałabym pokazać Wam kartkę, jaką miałam przyjemność wykonać z okazji drugiej rocznicy ślubu dla Polki i Irlandczyka.

Życzeniem klientki było, aby na kartce koniecznie znalazła się koniczynka i irlandzkie akcenty, co okazało się dla mnie bardzo fajnym wyzwaniem :) nie zabrakło też holenderskiego akcentu, związanego z miejscem zamieszkania pary.

Kartkę postanowiłam wykonać z kolekcji Vintage Trip z Laserowe LOVE. Zdjęcie nie oddaje kolorów, ale ta kolekcja jest naprawdę przepiękna! Listki koniczynki zrobiłam z wyciętych serduszek, a w środku postawiłam na grafikę z irlandzkimi życzeniami.

Ach, no i żebym nie zapomniała - karteczkę zrobiłam w dużym formacie - A5, czyli 14,5x21 cm :)





Pozdrawiam,
Domi :)

2 komentarze:

W błękitach

 Bardzo, bardzo, ale to bardzo rzadko biorę udział w wyzwaniach, zwyczajnie brakuje mi czasu... ale jak już biorę, to kartka musi być wymusk...