wtorek, 13 sierpnia 2019

40 to wcale nie tak dużo - męska kartka dla fana motoryzacji

Hej :)

Motyw ze znakiem drogowym (lub banknotami) jest od dawna bardzo popularny, nie tylko wśród scraperek. 

Męskie prace zawsze są dla mnie wyzwaniem :) Kiedy dostałam zamówienie na męską kartkę z okazji 40. urodzin dla rybaka, który interesuje się motoryzacją, długo myślałam, jak ma wyglądać, choć od razu wiedziałam, że do jej wykonania użyję papierów z kolekcji Wabi Sabi z UHK Gallery :)

Ostatecznie kartkę zrobiłam w dużym formacie - A5, czyli 14,5x21 cm, na kraftowej bazie i właśnie z użyciem motywu znaku drogowego. Udało mi się też znaleźć i kupić paczkę fantastycznych grafik z retro samochodami.




Pozdrawiam,
Domi

2 komentarze:

  1. bardzo podoba mi się ta kartka :D i w sumie nie wiem czy przez ilość niebieskiego czy przez to że nie ma na niej kwiatów :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kartki bez kwiatów to dla mnie zawsze podwójne wyzwanie, bo trzeba się mocniej napracować nad kompozycją :)

      Usuń

W błękitach

 Bardzo, bardzo, ale to bardzo rzadko biorę udział w wyzwaniach, zwyczajnie brakuje mi czasu... ale jak już biorę, to kartka musi być wymusk...