piątek, 16 sierpnia 2019

Kartka ślubna z motylami i kropelkami rosy

Hej :)

W dzisiejszym wpisie pokażę Wam kartkę ślubną, jaką wykonałam ostatnio.

Kolory miały być pastelowe, więc z moich papierów wybrałam kolekcję Birdsong z Mintaya. Kartka jest w kwadracie 14,5x14,5 cm i zapakowałam je w ozdobne pudełko.

Brzegi papierów są wystrzępione i przytuszowane. Do dekoracji użyłam kwiatków papierowych, listków z arkusza do wycinania marki Scrap And Me oraz motylków z arkusza od kolekcji Birdsong. 

Nareszcie udało mi się też użyć obrączek - mam je już długi czas i zawsze o nich zapominam! Moim ostatnim odkryciem są kropelki w płynie z Daily Art, które tworzą na pracach i kwiatkach kropelki rosy, a także Crystal Dropsy z Nuvo, które również są jak kropelki rosy, tyle, że... kolorowe! Są cudowne <3





Pozdrawiam,
Domi

Moją karteczkę zgłaszam do wyzwania na blogu sklepu scrapkowo.pl - Wyzwanie #44 Z owadem:



8 komentarzy:

  1. Jest śliczna, delikatna i romantyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna kartka, ale najbardziej wzrok przykuwają kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawa kartka. Życzę powodzenia w wyzwaniu.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna;) Dziękuję za udział w sierpniowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna praca! Dziękuję pięknie za udział w owadzim wyzwaniu na blogu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Cuudowna:)! Dziękuję za udział w Sierpniowym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. super, bardzo ładna karka, dziękuję za zabawę ze scrapkowo.pl, pozdrawiam serdecznie Magda

    OdpowiedzUsuń

W błękitach

 Bardzo, bardzo, ale to bardzo rzadko biorę udział w wyzwaniach, zwyczajnie brakuje mi czasu... ale jak już biorę, to kartka musi być wymusk...