poniedziałek, 12 sierpnia 2019

Moja pierwsza mixedmediowa kartka :)

Hejka :)

Jak już wiecie, bo wspominałam nie raz, należę na Facebooku do grupy Mama scrapuje, która, jak sama nazwa wskazuje, jest skierowana do mam, które w ferworze codziennych zajęć i opieki nad pociechami, mają czas na swoje scrapowe hobby :)

Serdecznie Was zapraszam do grupy (jeśli oczywiście grupa jest skierowana do Was), ponieważ co tydzień każda z członkiń ma szansę poprowadzić swoją własną transmisję live. Ja już swoją prowadziłam, opowiadając o kompozycjach kwiatowych - i było fantastycznie! :)

Jednak okazją do stworzenia poniższej kartki był live innej członkini, a mianowicie Agi Mirkowskiej ze Scrapeciarni, która jest mistrzynią w mixedmediach i pokazała nam, jak robi swoją własną kartkę mixedmediową. Ja już co nieco o mediach wiem, ale postanowiłam podjąć wyzwanie i zrobić swoją własną wersję podczas transmisji na żywo :)



Myślę, że jak na pierwszą taką kartkę, poszło całkiem nieźle :D dowiedziałam się wielu wartościowych rzeczy również od innych dziewczyn, które oglądały transmisję. Chciałabym powolutku rozwijać się w tym kierunku :)

Dla niewtajemniczonych - technika mixedmediowa polega na łączeniu ze sobą różnych materiałów, środków, technik, jak np. pasty do tworzenia struktur, które odbijamy przez szablon, malowanie farbami akwarelowymi lub akrylowymi, ozdabianie kolorowymi mgiełkami, i tak dalej.

Jak widać, moją kartkę udekorowałam gazą, koronkami, elementami metalowymi i sznureczkami (przy tagach), a co najważniejsze - cudownymi motylkami, które otrzymałam od Ani Szajdy - założycielki grupy Mama Scrapuje i właścicielki sklepu Przez Okienko, w którym możecie takie piękne motylki kupić.

Motylki wytuszowałam ciemnym tuszem i wymalowałam perłową pastą (do tworzenia perełek).



Pozdrawiam,
Domi

5 komentarzy:

  1. Mistrzynią 😂 weź jeszcze mi daleko! Ale cieszę się,że się podobało ;) kartka piękna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale robisz przepiękne prace! Ja w ogóle tego tematu nie ogarniam, to trzeba mieć talent ☺
      Dziękuję :)

      Usuń
  2. Wyszło rewelacyjnie :D pierwsze koty za płoty za Tobą :D

    OdpowiedzUsuń

W błękitach

 Bardzo, bardzo, ale to bardzo rzadko biorę udział w wyzwaniach, zwyczajnie brakuje mi czasu... ale jak już biorę, to kartka musi być wymusk...