czwartek, 29 sierpnia 2019

Zawieszki na podziękowania dla gości

Hej :)

Przedwczoraj pokazywałam Wam pop up box ślubny. Tamtą kartkę wykonałam na zamówienie siostry Pani Młodej, a kilka dni później otrzymałam zamówienie dla samych Młodych. Miałam przygotować zawieszki do podziękowań dla gości :)

Już od jakiegoś czasu myślę nad przygotowywaniem digi stempelków (czyli cyfrowych obrazków z tekstem, które się drukuje i umieszcza na pracach), więc miałam okazję poćwiczyć.

Kółeczka miały być małe, bo ledwie 4 centymetry, a że nie ogarnęłam jeszcze skanowania i wycinania ploterem (nie z mojej winy, albo mam kopnięty program albo matę do wycinania ;) ), zmuszona byłam każde kółeczko wyciąć wykrojnikiem osobno przez maszynkę (na ręczną korbkę) :) i dodatkowo dziurkaczem biletowym zrobić dziurki na sznureczek.

Ale dałam radę, tak powstało 160 maleńkich kółeczek, które zapakowałam w pudełeczka w celu zabezpieczenia :)




Pozdrawiam,
Domi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

W błękitach

 Bardzo, bardzo, ale to bardzo rzadko biorę udział w wyzwaniach, zwyczajnie brakuje mi czasu... ale jak już biorę, to kartka musi być wymusk...