wtorek, 1 października 2019

Kraftowa kartka ślubna w różach i ze złoceniami

Hejo :)

Zaczynam się zastanawiać, czy ekspresowe zamówienia nie zostaną moją specjalnością? Odnoszę wrażenie, że przy zamówieniach, na których wykonanie mam bardzo mało czasu, idzie mi lepiej, niż przy tych, które dostaję na długi czas przed okazją - przede wszystkim nie mam czasu rozmyślać o tym, jak praca ma wyglądać 😂 po prostu siadam i tworzę :)

Kiedy usiadłam tym razem do pracy, myślałam, jak połączyć pewne elementy - ale prawda jest taka, że ekspresowe zamówienia wymuszają na mnie większą kreatywność, bo muszę działać na takich materiałach, jakie posiadam na stanie, nie mogę nic zamówić, bo nie zdążyłoby przyjść... Tak więc tym razem wybrałam kraftową bazę i pudełko do kompletu, kolekcję papierów Misty Rose z Primy, którą wygrałam w Candy u Ani - ScrapAnt - i nareszcie mogłam jej użyć!! - a na to wszystko postanowiłam pozłocić napisy. Myślę, że wyszło całkiem nieźle :)

Dodatkowo, w środku miało być miejsce na spory prezent pieniężny, dlatego zamiast umieszczać kieszonkę w środku kartki, umieściłam ją na wewnętrznej stronie wieczka. Z tego powodu, że kieszonka była dość gruba, dorobiłam na górze dodatkowy pasek, aby pudełko równiutko się zamykało.











Karteczkę zgłaszam na wyzwanie na blogu Kartkowe ABC:

3 komentarze:

  1. Sliczna ;o)
    Dziekujemy za udzial w Wyzwaniu Kartkowego ABC, pozdrawiam goraco

    OdpowiedzUsuń
  2. surowość papieru kraftowego idealnie pasuje jako dopełnienie kontrastu do koloru różowego :)

    OdpowiedzUsuń

W błękitach

 Bardzo, bardzo, ale to bardzo rzadko biorę udział w wyzwaniach, zwyczajnie brakuje mi czasu... ale jak już biorę, to kartka musi być wymusk...