sobota, 5 października 2019

Królewskie wesele zamknięte w pudełku :)

Cześć :)

Wrześniowe prace nadal mnie gonią i powiem Wam, że jeszcze trochę ich jest... dlatego nie zwlekam i spieszę, aby pokazać Wam kolejną :)

Ten box, to drugie pudełeczko, które wykonałam na ślub Mileny i Jordana - zaraz obok ekspresowego boxa, o którym pisałam Wam niedawno - możecie tutaj wrócić do tego wpisu. Tam też wspominałam, że na zrobienie boxa miałam jeden dzień - fakt jest taki, że ten jeden dzień miałam na zrobienie dwóch boxów :D

Ale dałam radę, bo kto jak nie ja? :)

Do wykonania go użyłam papierów z Galerii Papieru, w kolekcji Królewskie Wesele, są one bardzo eleganckie, ale i bardzo ozdobne, dlatego reszta dodatków musiała być delikatna.







Pozdrawiam,
Domi

3 komentarze:

  1. eleganckie papiery to i box prezentuje się elegancko :D wino bardzo dobrze skomponowane z beżem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, bardzo lubię tę kolekcję, choć nie jest łatwa w użyciu :) Dzękuję :)

      Usuń

W błękitach

 Bardzo, bardzo, ale to bardzo rzadko biorę udział w wyzwaniach, zwyczajnie brakuje mi czasu... ale jak już biorę, to kartka musi być wymusk...