poniedziałek, 21 października 2019

Chabrowy exploding box z torebką

Cześć :)

Powiem Wam, że uwielbiam to co robię, w każdą pracę wkładam serducho i mnóstwo pracy, ale są prace, które wykonuję z jeszcze większą radochą. To upominki, które wykonuję dla bliskich mi osób.

Kiedy tylko moja kuzynka poprosiła mnie o wykonanie boxa na ślub B&M, od razu wiedziałam, w każdym szczególe, jak będzie wyglądał, a jednocześnie udało mi się spełnić Jej specjalne życzenia :)
W pudełku miały znaleźć się dwa zdjęcia, ważne dla Młodych, a także kalendarz z datą ślubu, no i oczywiście życzenia. Od siebie dodałam cytat na wewnętrznej stronie wieczka :)

Do boxa, do kompletu, wykonałam torebeczkę, która spełnia też funkcję ochronną dla pudełka. Całość powstała z papierów z Galerii Papieru z kolekcji Bezkresne łąki - od siebie dodałam zakupione grafiki polnych kwiatów :)











Pozdrawiam,
Domi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

W błękitach

 Bardzo, bardzo, ale to bardzo rzadko biorę udział w wyzwaniach, zwyczajnie brakuje mi czasu... ale jak już biorę, to kartka musi być wymusk...