sobota, 26 października 2019

Ślubny exploding box w fioletach

Hej,

Zapraszam Was dzisiaj do obejrzenia ślubnego exploding boxa, który wykonałam w dość nietypowych dla ślubu kolorach, bo w fioletach. Jest to moja pierwsza inspiracja w ramach Dream Teamu Przez Okienko, do którego dołączyłam w tym miesiącu.

Na ten projekt od razu miałam pomysł... bo fiolety i kraftowa baza cudownie do siebie pasują. Papiery użyte do boxa to Meadow Impressions ze ScrapAndMe. A w środku cudowna tekturka parą młodą z naszego "Przezokienkowego" sklepu 💓

Docięte papiery oraz tekturkę z napisem "W dniu Ślubu" potuszowałam dodatkowo, aby nadać im klimatu, na wieczku są kwiatuszki i tasiemki vintage.








Pozdrawiam,
Domi


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

W błękitach

 Bardzo, bardzo, ale to bardzo rzadko biorę udział w wyzwaniach, zwyczajnie brakuje mi czasu... ale jak już biorę, to kartka musi być wymusk...