czwartek, 31 października 2019

Pamiątkowa ramka na zdjęcie ślubne

Hejo :)

Przyszedł czas, by pokazać Wam ostatni prezent, jaki wykonałam z okazji ślubu mojego kuzynostwa - Beaty i Michała.
Do tej pory pokazałam Wam prezenty od mojej siostry - pop up cubes, kuzynki - chabrowy exploding box, moich rodziców - skromna kartka do koperty, a dzisiaj czas na nasz osobisty prezent dla Młodych :)

Ramka to świetny pomysł na elegancki prezent, który będzie pamiątką przez wiele lat. Ja wykonałam ramkę, w której życzenia umieściłam z tyłu, natomiast wnętrze z przodu jest całkowicie dla Nowożeńców - na ich najpiękniejsze zdjęcie ślubne, z oznaczeniem daty ślubu. Mam nadzieję, że rameczka zamieszka w ich nowym domku na jakimś fajnym miejscu 💓

Beatko i Michale - jeszcze raz - GRATULACJE! :*




Pozdrawiam,
Domi

1 komentarz:

W błękitach

 Bardzo, bardzo, ale to bardzo rzadko biorę udział w wyzwaniach, zwyczajnie brakuje mi czasu... ale jak już biorę, to kartka musi być wymusk...