czwartek, 10 października 2019

Moja pierwsza scrapowa wymianka

Cześć :)

Jakiś czas temu w grupie na Facebooku Mama scrapuje, została ogłoszona wymianka przydasiami scrapowymi. Od razu się zgłosiłam, bo uwielbiam niespodzianki - robić i dostawać :)

W losowaniu trafiłyśmy na siebie z Mają - z Majcraft. Byłam nieco zestresowana, bo Mai nie znałam wcale, a nie znając kogoś, trudno trafić w jego gust, ale świetnie się dogadałyśmy, a ja zyskałam nową, scrapową koleżankę :)

Poza rzeczami z listy, które miałyśmy sobie sprezentować (określonej ogółem), miałyśmy również przygotować dla siebie jakąś scrapową pracę.

Ja wykonałam czekoladownik, który w sumie fajnie mi wyszedł, bo po wyjęciu czekolady z kieszonki ukazuje się kot, jakby wyglądający zza stołu :D 

Ale, ale, ja dostałam przepiękną kartkę, a w niej tyle miłych słów! Cała paczucha była cudowna, a w szczególności ręcznie zrobione przez Maję maleńkie kwiatuszki. W mojej paczce wszystko do siebie pasowało kolorystycznie - wezmę poprawkę na przyszłe wymianki, bo to fajny pomysł :)






Pozdrawiam,
Domi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

W błękitach

 Bardzo, bardzo, ale to bardzo rzadko biorę udział w wyzwaniach, zwyczajnie brakuje mi czasu... ale jak już biorę, to kartka musi być wymusk...