niedziela, 29 września 2019

Imieninowa kartka z muszelkowym shaker boxem

Witajcie :)

Dzisiaj pokażę Wam kartkę, którą wykonałam na zamówienie koleżanek mojej mamy... na imieniny mojej mamy :D

Chciałam, żeby była elegancka, ale też nietypowa, dlatego postanowiłam wykorzystać mój własny patent na shaker box i wsypać do niego kruszoną, kolorową muszlę, która przepięknie, tęczowo się mieni. Kwiatuszki dopełniły całości :)







Pozdrowionka,
Domi :)

Karteczkę zgłaszam na wyzwanie na blogu Kartkowe ABC:

9 komentarzy:

  1. ale śliczne kobiece kolory, idealnie się ten brokacik wpasował :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna ;o)
    Dziekujemy za udzial w Wyzwaniu Kartkowego ABC

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna, delikatna karteczka. Dziękuję za udział w wyzwaniu Kartkowego ABC. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kolorki :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Kartkowe ABC, Pozdrawiam DT Scrapatki Patrycja Serafin

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna kompozycja kolorystyczna <3 a shaker wymiata :D

    OdpowiedzUsuń

W błękitach

 Bardzo, bardzo, ale to bardzo rzadko biorę udział w wyzwaniach, zwyczajnie brakuje mi czasu... ale jak już biorę, to kartka musi być wymusk...