piątek, 27 września 2019

Ślubny exploding box w odcieniach różu

Cześć :)

Zapraszam Was dzisiaj do obejrzenia boxa, na którego wykonanie miałam dosłownie jeden dzień, od momentu złożenia zamówienia. Zamówienie przyszło w niedzielę, zaś żeby na pewno prezent dotarł do najbliższej soboty, musiałam wysłać go kurierem już w środę - a żeby oddać klientowi produkt, potrzebuję światła dziennego, żeby go sfotografować :)

Ale dałam radę, i myślę, że wyszło całkiem nieźle. Te piękne, różowe papiery, to kolekcja "Gdy kwitną bzy" z Galerii Papieru, w środku znalazła się romantyczna studnia z Anemone. Wszystkie napisy, czego niestety na zdjęciach nie widać, pokryłam srebrną folią, co dodatkowo nadało całej pracy uroczystego wyglądu :)

Zapraszam do oglądania!









Pozdrawiam,
Domi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

W błękitach

 Bardzo, bardzo, ale to bardzo rzadko biorę udział w wyzwaniach, zwyczajnie brakuje mi czasu... ale jak już biorę, to kartka musi być wymusk...