piątek, 6 września 2019

Kartka dla nauczyciela

Hej :)

Przyznam się Wam po cichutku, że kolejne tematy wyzwań na blogu Kreatywnym sklepu Świat Pasji, potrafią mnie nieźle zaskoczyć. I zawsze główkuję, co by tu wykonać jako inspirację :)

We wrześniu tematem wyzwania są literki, pod hasłem "Abecadło z pieca spadło". Ja postanowiłam przygotować kartkę dla nauczyciela (szybko zleci czas do października =) ), wykorzystując papiery z Galerii Papieru - Nauka na całe życie. Wycięłam też klocki z literkami z pasków, które dostałam ze Świata Pasji w gratisie do zamówienia, umieściłam je na różnych dystansach. Dodałam też ręcznie robione przeze mnie kwiatuszki z papieru.


Zapraszam Was serdecznie do udziału w wyzwaniu, a także do obejrzenia pozostałych zdjęć mojej pracy :)






Pozdrawiam,
Domi

1 komentarz:

  1. a jednak wymyśliłaś :) No i piękna karteczka, z pomysłowym użyciem literek.
    Ściskam

    OdpowiedzUsuń

W błękitach

 Bardzo, bardzo, ale to bardzo rzadko biorę udział w wyzwaniach, zwyczajnie brakuje mi czasu... ale jak już biorę, to kartka musi być wymusk...