środa, 7 listopada 2018

Wesołych Świąt! - kartka z wieńcem bożonarodzeniowym


Nikt mi nie wmówi, że nie myśli już o nadchodzących Świętach. Nie wypada jeszcze co prawda słuchać świątecznych piosenek (a może i wypada, ale klimatu brakuje, szczególnie w tak ciepłe, listopadowe dni), ale pewnie pomysły na prezenty kotłują Wam się w głowach :)

Tak samo jest z kartkami z życzeniami, warto wysłać je nawet dwa tygodnie przed Świętami, aby uniknąć pocztowego przeładowania wysyłkami, a także zdecydowanie wcześniej je wykonać.


Kartkę wykonałam na bazie z papieru kraftowego 13,5x13,5 cm. Tło, napis oraz gwiazdki wykonane są z papierów pochodzących z zestawu Doodlebug Design - Milk&Cookies Boże Narodzenie (swoją drogą to jedna z najpiękniejszych ryz papieru, jakie kiedykolwiek widziałam).

Gałązki wycięte były wykrojnikiem w papierze z kartonu fotograficznego z Tchibo, bordowe wstawki również z tej ryzy. Każda kolejna gałązka była przyklejana oddzielnie (serio, zobaczcie co wychodzi z wykrojnika!). Całość "ukoronowałam" perełkami i cyrkoniami.




Tę kartkę wykonałam z myślą o scrapbookingowym wyzwaniu listopadowym ogłoszonym na blogu The Scrappy Sketches. Wyzwanie to polega na wykonaniu kartki według przedstawionej mapki. Moja interpretacja mapki wygląda właśnie tak, jak poniżej :)

Postanowiłam zgłosić tę kartkę również do wyzwania na blogu Sklepik Gosi - na kartkę bożonarodzeniową.





Mapka prezentuje się tak:






To moje pierwsze wyzwanie kartkowe - trzymajcie kciuki!
Domi

10 komentarzy:

  1. Sliczna karteczka Dominiko. Oby tak dalej a osiągniesz mistrzostwo. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna! Bardzo podoba mi się to cegiełkowe tło.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Aneta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) W ogóle ten zestaw papierów jest magiczny, chyba najpiękniejszy w mojej kolekcji jak do tej pory :)

      Usuń
  3. Wspaniała praca..bardzo misterna :)
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi :)
    Pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze się zastanawiam jak widze ten wykrojnik co można z niego wyczarować. :) Bardzo ładna praca.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT - Kasia

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuje za udział w wyzwaniu i powodzenia! Kasia -DT Sklepik Gosi

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie się komponuje to cegiełkowe tło :) A wianek to jeden z moich ulubionych, świątecznych motywów :) Bardzo pozytywna karteczka :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Monika

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna karteczka! Serdecznie dziękuję za udział w listopadowym wyzwaniu The Scrappy Sketches! :)

    OdpowiedzUsuń

W błękitach

 Bardzo, bardzo, ale to bardzo rzadko biorę udział w wyzwaniach, zwyczajnie brakuje mi czasu... ale jak już biorę, to kartka musi być wymusk...