sobota, 3 listopada 2018

Powitanie

Witam Was serdecznie na moim blogu.

Utworzyłam go, by był dodatkiem do mojego fanpage o tej samej nazwie - "Handcrafted by Domi", oraz żeby móc brać udział w wyzwaniach kartkowych :)

Całą moją twórczość na bieżąco możecie śledzić na Facebook'u, natomiast tutaj postaram się raz na jakiś czas dodać jakąś notkę, pokazać Wam proces powstawania kartki, zapoznać Was z materiałami, na których pracuję. Moje kartki powstają głównie metodą scrapbookingu, natomiast planuję też rozwijać się w technice quilling i metodzie papirusowej.

Oczywiście zamierzam tworzyć nie tylko kartki i nie tylko urodzinowe. Od kilku dni powstają świąteczne perełeczki, które będziecie mogli niedługo obejrzeć, a nawet którąś przytulić, jeśli Wam się spodoba.

Poza cardmakingiem prowadzę również blog kulinarny: "Domi w kuchni", jestem żoną Jakuba i mamą Wiktorii i członkiem rodzinnej firmy (notabene również z branży papierniczej). Mam na imię Dominika, ale oczywiście mówcie mi Domi :)

Pozdrawiam Was serdecznie!
Domi


Na początek kilka moich dotychczasowych prac:






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

W błękitach

 Bardzo, bardzo, ale to bardzo rzadko biorę udział w wyzwaniach, zwyczajnie brakuje mi czasu... ale jak już biorę, to kartka musi być wymusk...