sobota, 10 listopada 2018

Świąteczne skromności

Witam Was serdecznie!

Nowy wpis - nowa kartka :)

Tym razem bez wyzwania, bo zrobiłam ją w ramach poćwiczenia techniki wycinania wykrojnikami i komponowania kartki.

Kartkę wykonałam na białej bazie na polu kwadrata 14x14 cm (bazę wycięłam i zbigowałam sama). Tak, jak do kartki z wieńcem, którą Wam ostatnio pokazywałam, gałązki wycinane były z kolorowego papieru wykrojnikiem przez maszynkę, tak samo uczyniłam z kokardką, napisem i oknem - za to firanki wyrysowałam i wycięłam sama - co wcale nie było takie proste :)

Wycięte śnieżynki pokryłam pyłkiem syrenim (używanym do wykonywania efektu syrenki na paznokciach), dzięki czemu mieni się piękniej, niż brokat - niestety zdjęcie tego znów nie oddają. Pyłek pokrywa również część napisu.

Kamienne tło, mające tworzyć ścianę to papier "Rajska Jabłoń 03" z Galerii Papieru, a firanki powstały z "Jollu Christmas One" - Authentique.

To idealna kartka dla lubiących prostotę i Święta w klasycznych kolorach :)




Pozdrawiam,
Domi :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

W błękitach

 Bardzo, bardzo, ale to bardzo rzadko biorę udział w wyzwaniach, zwyczajnie brakuje mi czasu... ale jak już biorę, to kartka musi być wymusk...