czwartek, 8 listopada 2018

Srebrzyste śnieżynki


Cześć i czołem :)

Dzisiejszy wpis przygotowałam w związku z wyzwaniem  #26 na blogu "Sklepik Gosi" - Kartki Bożonarodzeniowe.

Kartkę wykonałam spontanicznie, chcąc poćwiczyć metodę quillingu na wąskich paseczkach. Baza kartki to karton fotograficzny z Tchibo w kolorze popiołu. Popielate tło w groszki oraz błękitne w gwiazdeczki pochodzą z zestawu firmy Piątek Trzynastego - Cute & Co. Śnieżynki oraz napis zostały wycięte wykrojnikiem w brokatowym papierze, natomiast śnieżynki niebieskie wykonane metodą quillingu (już wiem, czemu scrapbooking jest bardziej popularny, niż quilling, bo wykonanie śnieżynek zajęło mi cały, długi wieczór...).

Całość udekorowałam niebieskimi cyrkoniami w odcieniu quillingowych śnieżynek.

Wiki pomagała przy robieniu zdjęć 💓








Do następnego,
Domi!

7 komentarzy:

  1. Quillingowe śnieżynki prezentują się wspaniale! A tak w ogóle to moja ulubiona świąteczna kolorystyka.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Aneta.

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że takie zamiłowanie wynika z miłości do śniegu i mroźnej zimy - jak za oknem mamy takie widoki, to każdy znowu jest dzieciakiem :)
    Dziękuję za odwiedziny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała praca :)
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi :)
    Pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  4. To skręcanie zawsze zostanie tylko w sferze marzeń. Podziwiam
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT - Kasia

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna! podziwiam za cierpliwość... Dziękuje za udział w wyzwaniu i powodzenia! Kasia -DT Sklepik Gosi

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna, zimowa praca :) I jeszcze ta dziecięca rączka, cudna :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Monika

    OdpowiedzUsuń

W błękitach

 Bardzo, bardzo, ale to bardzo rzadko biorę udział w wyzwaniach, zwyczajnie brakuje mi czasu... ale jak już biorę, to kartka musi być wymusk...