środa, 21 listopada 2018

Poinsencja w staromodnym stylu

Niestety... aż do Świąt, a nawet chwilę po nich 😅 będę Was męczyć świątecznym klimatem na moich kartkach.

Nie, to nie jest tak, że dałam ponieść się marketingowej nagonce. Po prostu takie rzeczy jak świąteczne kartki zawsze trzeba planować dużo wcześniej, a prawdą jest też, że obecnie odbywa się dużo bożonarodzeniowych wyzwań scrapbookingowych, w których warto brać udział.

Komponując tę kartkę, postanowiłam skorzystać z mapki, którą Eunika udostępniła w swojej grupie Scrapbooking - jak zacząć na serio, w zmaganiach mapkowych. Myślę, że interpretacja tematu, mimo, że dość luźna, nawet fajnie mi wyszła.

Kartkę zrobiłam na bordowej bazie z kartonu fotograficznego, również z tego kartonu wykonałam poinsencję i dwa tagi. Poinsencjowe tło to papier z Galerii Papieru - Wesołych Świąt 05, a podkładka pod kwiatkiem to gaza na papierze ScrapAndMe - Christmas Memories 05/06 (trochę mało go widać, ale ogólnie na żywo super się prezentuje). Do dekoracji użyłam pazłotka, pisaka żelowego i mgiełki (mroźnej, bo się okazało, że złota, którą zamówiłam jest... zielona :D - takie mam szczęście!).






Tak prezentowała się mapka, czyli szablon, wg którego komponowałam kartkę. Mapka pochodzi ze strony PageMaps:



A swoją pracę zgłaszam do następujących wyzwań (kolejność bannerków wg daty zakończenia wyzwania):








Pozdrawiam,
Domi! :)

5 komentarzy:

  1. Świąteczne kolory - świąteczny klimacik!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Aneta.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna. Dziękuję za udział w wyzwaniu Filigranek ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ha !!! Fajna ta kartka !!! Taka inna zupełnie !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kartka, złocenia na brzegach dodają pięknego klimatu! Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Monika

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładna praca, dziękuję za udział w zabawie na blogu Filigranek. Pozdrawiam -Bogusia

    OdpowiedzUsuń

W błękitach

 Bardzo, bardzo, ale to bardzo rzadko biorę udział w wyzwaniach, zwyczajnie brakuje mi czasu... ale jak już biorę, to kartka musi być wymusk...