piątek, 30 listopada 2018

Andrzejkowa kartka z liściem

Uff, udało mi się zdążyć z publikacją! 

Mam dla Was dzisiaj kartkę w kolorach zieleni. Kartkę wykonałam na imieniny teścia, choć przygotowałam ją z myślą o wyzwaniu na blogu Art Piaskownica - Jesienna kartka z liściem. Potraktowałam temat dosłownie i postanowiłam nazbierać drobnych, różnokolorowych listków, i wysuszyć je starą, sprawdzoną metodą - między kawałkami papieru w encyklopedii :)
Dzięki temu zachowały swój kolor (nawet te zielone), ale i ładnie się sprasowały.

Kartka jest jednostronna, w zasadzie miała być składana i była, ale okazało się, że na bazę, która otwierała się bokiem (ostatecznie mogła otwierać się do góry), tak nakleiłam całą konstrukcję, że otwierała się do dołu, czyli kompletnie do góry nogami, cała ja 😀😂

Kartkę wykonałam z użyciem okienka, którego nauczyłam się z warsztatów on-line z Artimeno - twój craft shop. A ratując się po mojej gafie z "do góry nogami", aby kartka stała, postanowiłam dorobić do niej z tyłu sprytną podstaweczkę, składaną, więc kartka może zarówno stać, jak i trafić do albumu na płasko.









...
Domi

1 komentarz:

  1. Fajna karteczka:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń

W błękitach

 Bardzo, bardzo, ale to bardzo rzadko biorę udział w wyzwaniach, zwyczajnie brakuje mi czasu... ale jak już biorę, to kartka musi być wymusk...