poniedziałek, 10 czerwca 2019

Ślubny exploding box z tortem

Hej :)

W sobotę mieliśmy przyjemność uczestniczyć w przepięknym ślubie kuzynki mojego Małża. Na tę okazję stworzyłam exploding box, w którym umieściłam tort weselny - własnoręcznie zrobiony - i udekorowałam kwiatami.

Dla przeciwwagi zdobionego tortu, pozostałe strony boxa udekorowane są delikatnie i skromnie. W boxie znalazło się miejsce na cytat, życzenia, kartkę z kalendarza (w wersji uproszczonej) oraz prezent pieniężny.

Box stworzyłam z kolekcji Truly Yours firmy Piątek Trzynastego. Miłego oglądania! :)








Mam nadzieję, że box się Wam spodobał!

Pozdrowionka,
Domi :)

4 komentarze:

  1. Box jest prześliczny, a tort wyszedł Ci mega 😍 jestem pewna, że Młodym się spodobało 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* nad tortem się naprawdę napracowałam i jestem zadowolona, bo mimo, że od 8 lat mam bloga kulinarnego, to nigdy w torty nie umiałam :D

      Usuń
  2. Domi, śliczny, bardzo podoba mi się ta wstążeczka na wierzchu i torcik z różyczkami w środku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 wstążeczka bardzo prosta w wykonaniu, ale tasiemki zawsze mnie pokonują, więc tym bardziej jestem zadowolona :)

      Usuń

W błękitach

 Bardzo, bardzo, ale to bardzo rzadko biorę udział w wyzwaniach, zwyczajnie brakuje mi czasu... ale jak już biorę, to kartka musi być wymusk...