czwartek, 6 czerwca 2019

Album harmonijkowy dla chłopca

Cześć :)

Nie pokazywałam Wam go w zeszłym miesiącu, ale chciałabym, aby pozostał ślad na moim blogu. Album harmonijkowy, który wykonałam od zera (łącznie z bazą) przygotowałam jako prezent dla Bena - chłopca z naszej zaprzyjaźnionej od wielu lat rodzinki.

Chciałam, aby album był wesoły i kolorowy. Mam nadzieję, że Ben za kilka lat będzie miał piękną pamiątkę ze swoich pierwszych urodzinek :)

Album ozdobiłam papierami Craft o'clock - My cat friend. A co najważniejsze - był on przygotowany jako inspiracja w ramach mojego udziału w Craft Drużynie bloga Kreatywnego Świat Pasji, do której dostałam się w kwietniu :)
Zapraszam Was do obejrzenia galerii zdjęć, a więcej szczegółów na temat albumu poznacie oczywiście na blogu Kreatywnym :)













A jeśli chcecie zobaczyć i posłuchać, jak opowiadam o albumie, zapraszam do obejrzenia filmiku:



Domi :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Tęsknota za latem

 Dokładnie to wyraża moja ostatnia praca - słoneczniki to kwintesencja lata. Te, które stworzyłam ostatnio często lądują na moich kartkach, ...