piątek, 14 czerwca 2019

Metryczka dla dziewczynki w odcieniach bieli

Hej :)

Pokochałam robienie metryczek! Zamykanie Waszych cudownych wspomnień w ramki sprawia mi niesamowitą frajdę :)

Dzisiaj chciałabym pokazać Wam metryczkę, którą wykonałam dla mojej bratanicy - Hani oraz kartkę gratulacyjną dla jej rodziców i braciszka. Tym większą miałam radochę z tego dnia, kiedy ją wręczałam, że mogłam całej rodzince zrobić sesję zdjęciową - zdjęcia wyszły magiczne! Ale to nic trudnego, kiedy aparat chwyta tak kochającą się rodzinkę 💗

Była to też moja pierwsza, profesjonalna sesja zdjęciowa, choć o karierze fotografa rozmyślam ciepło, odkąd rozpoczęłam (i zakończyłam) szkolenie w Akademii Fotografii Dziecięcej - zobaczymy jak się to wszystko rozwinie :)

A teraz zapraszam Was do obejrzenia zestawu i przypominam, że tylko do końca czerwca macie możliwość zamówienia jej w promocyjnej cenie. Po szczegóły zapraszam na mój Fanpage.

Metryczkę i kartkę, wykonałam z użyciem kolekcji "Małe jest piękne" z Galerii Papieru, znalazły się w niej również "Akcesoria maluszka", czyli zestaw ślicznych tekturek firmy Anemone. W metryczce znalazły się również krystaliczne, opalizujące tęczowo mini diamenciki (moje odkrycie w sklepie Świat Pasji!) i dołożyłam kilka emaliowanych kropeczek :)









Pozdrawiam,
Domi :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

W błękitach

 Bardzo, bardzo, ale to bardzo rzadko biorę udział w wyzwaniach, zwyczajnie brakuje mi czasu... ale jak już biorę, to kartka musi być wymusk...