czwartek, 6 czerwca 2019

Metryczki, czyli wspomnienia oprawione w ramkę

Hej :)

Chciałabym pokazać Wam dzisiaj mój nowy produkt, czyli metryczki.



Jak już mogliście przeczytać na moim fanpage na FB, metryczka to wspaniały, spersonalizowany obrazek będzie piękną pamiątką, nie tylko z okazji narodzin dziecka, ale też z okazji ślubu, rocznicy, czy innego, ważnego w życiu wydarzenia.


Moje metryczki mają rozmiar 23x23x5 cm. Można je postawić lub powiesić na ścianie, są one oprawione w głęboką ramę. W metryczce można umieścić zdjęcie lub zapełnić ją innymi, wspaniałymi elementami - u mnie za zdjęcie posłużyła dziewczynka z wycinanki z kolekcji, z której robiłam całą metryczkę :)

To, co je wyróżnia to fakt, że zamiast pleksy, która niemiłosiernie się rysuje i łatwo niszczy, mają prawdziwe, eleganckie szkło, co nadaje obrazowi dodatkowego szyku i zapewnia długie życie :)
Do kompletu z metryczką można zamówić kartkę wykonaną w tym samym stylu, co obrazek w ramce.




Czas realizacji to 2 - 3 tygodnie.




Zapraszam 💗

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Tęsknota za latem

 Dokładnie to wyraża moja ostatnia praca - słoneczniki to kwintesencja lata. Te, które stworzyłam ostatnio często lądują na moich kartkach, ...