niedziela, 23 czerwca 2019

Exploding box na osiemnastkę w błękitach

Cześć!

Chciałabym pokazać Wam dzisiaj exploding box, który wykonałam na osiemnaste urodziny Julki. Pudełeczko było prezentem dla niej od jej przyjaciół - i powiem Wam, że takich wspaniałych przyjaciół można tylko zazdrościć! Julia jest prawdziwą szczęściarą :)

Boxa wykonałam z papierów 7th Heaven z Mintaya, w których jestem zakochana. W środku umieściłam kartkę z kalendarza, cytat, miejsce na życzenia, słodką babeczkę (jako akcent urodzinowy), tekturkę z gitarą (jako akcent zamiłowania Jubilatki do gry na tym instrumencie), a także bukiet kwiatów w wiaderku, który sama skomponowałam i złożyłam. 

Klientka powiedziała, że Julia była zachwycona prezentem - co również mnie uradowało! 💓








I jak Wam się podoba?

Pozdrawiam,
Domi :)

6 komentarzy:

  1. Przepiękny box.Boardzo delikatny, romantyczny i kobiecy.Przecudowna praca Dominiko

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny boks, a kompozycja w wiadereczku mnie urzekła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 tak mi się właśnie uwidziała, bo koniecznie miało być kwiatowo, ale i delikatnie :)

      Usuń
  3. Rewelacyjne to wiadereczko w środku z bukiecikiem i serduszkiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję :) serduszko to miała być taka "wisienka" na bukiecie :)

      Usuń

W błękitach

 Bardzo, bardzo, ale to bardzo rzadko biorę udział w wyzwaniach, zwyczajnie brakuje mi czasu... ale jak już biorę, to kartka musi być wymusk...