poniedziałek, 25 lutego 2019

Romantyczny box z kwiatami

Witam Was serdecznie.

Dzisiaj znów mam dla Was exploding box, tym razem wykonany z okazji 30 urodzin bardzo wspaniałej Dziewczyny :)

Znów mam dla Was mnóstwo zdjęć, ale chcę Wam pokazać moje prace tak, jak ja je widzę. 
Do wykonania boxa użyłam czarnej bazy, papierów marki Piątek Trzynastego - Hello Beautiful. Poszczególne strony udekorowałam wycinankami, tortem, kopertką z miejscem na życzenia, oczywiście "trzydziestką" i osobiście wykonanym digi stempelkiem kalendarza, na którym serduszkiem zaznaczyłam dzień urodzin. Pudełko w środku miało pomieścić drobny upominek, pudełko wykonałam od zera, bukiet (i ten w pudełku i na zewnątrz) również układałam i zrobiłam sama.

Jak Wam się podoba? Bo ja się w nim zakochałam 💓
Box zgłaszam do wyzwania na Blogu Studio 75, bo w tym pudełku jest mnóstwo miejsca na dużo miłości )
















2 komentarze:

  1. Wyczarowałaś cudowny boxik:) Niesamowicie kobiecy:) Dziękuję za wspólną zabawę na blogu Studio75 - DT Edyta

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyjątkowy box,wygląda pięknie, widać pewien styl i gust. Nie mogę doczekać się boxika zamówionego na 50-tke mamy ;)

    OdpowiedzUsuń

W błękitach

 Bardzo, bardzo, ale to bardzo rzadko biorę udział w wyzwaniach, zwyczajnie brakuje mi czasu... ale jak już biorę, to kartka musi być wymusk...