niedziela, 3 marca 2019

Mój pierwszy album scrapbookingowy

Cześć!

Chciałabym pokazać Wam, jak poszły mi zmagania z moim pierwszym, scrapbookingowym albumem.

Pod filmikiem znajdziecie kilka zdjęć, natomiast serdecznie zapraszam Was do obejrzenia całego albumu, gdzie opowiadam również, jak go tworzyłam i jakie wyciągnęłam wnioski :) Miłego oglądania!

Album wykonałam dzięki tutorialowi na kanale Ania Tworzy. 




-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------












Pozdrawiam,
Domi :)

1 komentarz:

  1. Album jest cudny, podoba się, to jakby nic nie powiedzieć.Starannie wykonany, prawdziwa perełka.Za plus też uznaję,że opowiedziałaś o nim piękną polszczyzną, nie żadne "zrobiom, muszom, wziąść. I jeszcze śpiew Wiki w tle, cudowna pamiątka. Doskonała robota Dominiko 👏👏👏🥰🥰🥰❤️❤️❤️.Brawo, możesz być z siebie bardzo dumna.Małgorzata Ziółkowska

    OdpowiedzUsuń

W błękitach

 Bardzo, bardzo, ale to bardzo rzadko biorę udział w wyzwaniach, zwyczajnie brakuje mi czasu... ale jak już biorę, to kartka musi być wymusk...