sobota, 23 marca 2019

Zaproszenia na roczek

Cześć!

To niewiarygodne, jak szybko leci czas. A z dziećmi leci sto razy szybciej... dopiero co Wiki się urodziła, a teraz mogę pokazać Wam zaproszenia na jej roczek :)

Zaproszeń zrobiłam w sumie 6 - bo nie będziemy robić wielkich spędów (pępkowe to była spoooora impreza), rozdamy 5, a 1 zachowałam na pamiątkę do jej albumu. W ogóle, jeśli macie dzieci, to polecam Wam stworzyć dla nich pudełko pamiątek - ja kupiłam największe pudło ozdobne, jakie było w Ikea i nasza Wiki ma swój pamiątkowy kuferek - wkładamy tam do niego wszystkie drobiazgi, które chcemy zachować na resztę lat - personalizowane prezenty, albumy, inne drobiazgi. Tak, by nie rozpierzchły się z biegiem lat po kątach. 

Wracając do zaproszeń, postanowiłam zrobić na nich koci motyw z wykrojnika, papiery pochodzą z kolekcji Piątku Trzynastego Cute & Co, bazy do zaproszeń robiłam sama. Zaproszenia mają dużo warstw, ale nie mogły być zbyt wysokie, ponieważ miały zmieścić się w kopertach.

Ten projekt zgłaszam do wyzwania na blogu sklepu APScraft - Sama słodycz.












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

W błękitach

 Bardzo, bardzo, ale to bardzo rzadko biorę udział w wyzwaniach, zwyczajnie brakuje mi czasu... ale jak już biorę, to kartka musi być wymusk...