poniedziałek, 18 lutego 2019

Tropkialny box osiemnastkowy

Hejo :)

Mamy dużo zdjęć, więc nie będę się mocno rozpisywać.

Dzisiaj przedstawiam Wam urodzinowy, osiemnastkowy box, który wykonałam dla kuzynki mojego małża. Cały box został ozdobiony papierami marki Piątek Trzynastego z kolekcji Let's Flamingle. W środku pudełka znajduje się pudełko, w którym umieściliśmy upominek. Nie widać tego niestety na zdjęciach, ale do wykończenia papug, roślinek i niektórych innych dekorków, użyłam mojego ulubionego ostatnio efektu szkła (kropli wody - jest mega!). 














1 komentarz:

  1. Krystyna Głowińska18 lutego 2019 10:07

    Super pudełeczko. Papugi są śliczne. Cały pomysł doskonały. :)

    OdpowiedzUsuń

W błękitach

 Bardzo, bardzo, ale to bardzo rzadko biorę udział w wyzwaniach, zwyczajnie brakuje mi czasu... ale jak już biorę, to kartka musi być wymusk...