czwartek, 7 lutego 2019

Słodki czekoladownik

Cześć!
Tak długo nie publikowałam na blogu, że nie wiem czy jeszcze pamiętam, jak to się robi :)

Czas jednak płynie, ja coraz bardziej rozwijam się w moim rękodzielnictwie, bo przecież, kto się nie rozwija, ten się cofa. I to rozwijanie się sprawia mi wielką frajdę. Pamiętajcie, że jeśli robicie coś nawet tylko dla siebie, czysto hobbystycznie, tylko dla siebie... to i tak warto się rozwijać, ba, przede wszystkim! Bo robimy to tym bardziej dla siebie :)

W tym tygodniu wezmę udział w warsztatach on-line organizowanych przez Artemisję, czyli Eunikę, która prowadzi na Facebook'u grupę Scrapbooking - jak zacząć na serio. Będziemy robić miłosną kratkę 💓 I to na podstawie mapki z tej grupy, powstała poniższa praca.

Poza tym, na początku roku zapisałam się do grupy Wsparcie na starcie, czyli scrapuj z Artimeno i tam wyzwaniem na luty są różne rodzaje, kształty kartek. W najnowszym newsletterze do pobrania była lista niezwykłych form kartek, pobrałam, zaznaczyłam wg instrukcji i teraz zamierzam działać w tym kierunku :)

Bardzo lubię czekoladowniki, w ogóle uwielbiam wszelkiego rodzaju pudełka - w końcu pochodzę z rodziny kartoniarzy :) a pudełka robione ręcznie, od zera, sprawiają mi tym większą frajdę. Tym razem postanowiłam zrobić swój pierwszy czekoladownik. W jego zrobieniu bardzo pomogła mi instrukcja z bloga Scrap Pasja - poszło migiem. Do środka możecie włożyć standardową tabliczkę czekolady i kogoś nim obdarować :)

Praca była zgłoszona do wyzwania na blogu Craft O'Clock, ale nie przeszła weryfikacji, ponieważ nie spełniła wymagań wyzwania. Niestety nie wiem, których, więc pokazuję Wam po prostu moją pracę, bez zgłaszania jej do wyzwań :)











Praca powstała wg mapki nr 13 w zmaganiach mapkowych w grupie Scrapbooking - jak zacząć na serio:



Buziaki,
Domi :)

1 komentarz:

  1. Bardzo ładny czekoladownik 😊 niestety praca nie spełnia wymogów określonych w regulaminie wyzwań prowadzonych na blogu sklepu Craft O'Clock. Zapraszam do ponownego wzięcia udziału w naszych wyzwaniach, pozdrawiam 🙂

    OdpowiedzUsuń

W błękitach

 Bardzo, bardzo, ale to bardzo rzadko biorę udział w wyzwaniach, zwyczajnie brakuje mi czasu... ale jak już biorę, to kartka musi być wymusk...