czwartek, 9 maja 2019

Kartka doniczka ze słonecznikami

Hejo :)

Jak większość już wie, w maju dołączyłam do Craft Drużyny bloga Kreatywnego sklepu Świat Pasji. Dzisiaj chciałabym pokazać Wam kartkę, którą przygotowałam jako inspirację do majowego wyzwania, jakie trwa na blogu pod hasłem Kwiaty Handmade.



Kartka doniczka to taka fajna, niezwykła forma kartki, w której życzenia znajdują się na arkusiku chowanym właśnie do kieszonki w kształcie doniczki. Jest to świetna forma dla tych, którzy kochają kwiaty - zarówno dla tworzących, jak i obdarowanych, bo kwiatowa fantazja daje nam tutaj duże pole do popisu.  U mnie w ruch poszły słoneczniki - co prawda miały być wykonane metodą quilling w całości, jednak płatki mnie pokonały i z quillingu ostały się jedynie środki :) a kwiaty z płatkami cięłam ręcznie i formowałam na mokro. 

Obiecuję, że tutorial na takie słoneczniki pojawi się niedługo na blogu Kreatywnym Świata Pasji. Motylki pochodzą z kolekcji Bloomville firmy Mintay. Papier na doniczce to również Mintay, ale kolekcja Dear Diary.




I jak Wam się podoba taka forma kartki?

Pozdrawiam Was serdecznie,
Domi :)

2 komentarze:

  1. cieszę się bardzo, że jesteśmy razem w craft drużynie :)
    Kartka piękna! pomysłowa, a tutorialu już nie mogę się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń

W błękitach

 Bardzo, bardzo, ale to bardzo rzadko biorę udział w wyzwaniach, zwyczajnie brakuje mi czasu... ale jak już biorę, to kartka musi być wymusk...