poniedziałek, 27 maja 2019

Kartki z okazji chrztu dla chłopca i dziewczynki

Hej,

Zapraszam Was do obejrzenia moich prac, które wykonałam na Chrzest Święty rodzeństwa (nie bliźniąt) :)

Obie kartki powstały z kolekcji Kapuśniaczek Pastele z Galerii Papieru, którą szczerze uwielbiam :) dodatkowo postanowiłam je delikatnie udekorować własnoręcznie zrobionymi kwiatuszkami z foamiranu, sznureczkiem i - oczywiście! - perełkami. Ostatnio odkryłam kolorowe perełki z dpCraft i powiem Wam, że w nich zakochana 😍








Pozdrawiam,
Domi :)

2 komentarze:

  1. bardzo delikatne karteczki. Świetne są te pastelowe kolory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie taki efekt chciałam uzyskać :) uwielbiam ten Galeriowy Kapuśniaczek <3

      Usuń

W błękitach

 Bardzo, bardzo, ale to bardzo rzadko biorę udział w wyzwaniach, zwyczajnie brakuje mi czasu... ale jak już biorę, to kartka musi być wymusk...