niedziela, 26 maja 2019

Kartka dla Mamy

Hej :)

Chciałabym pokazać Wam, jaką kartkę stworzyłam dla mojej osobistej Mamusi z okazji Jej święta. W zamyśle miała być w klimacie shabby chic, trochę romantyczna, dlatego też do jej wykonania użyłam papierów z kolekcji Love in Bloom Piątku Trzynastego.

Użyła też koronek i wstążek, tekturki,którą potraktowałam farbą akrylową oraz sznurka i - oczywiście - perełek. Ale to ręcznie zrobione przeze mnie kwiaty z foamiranu miały być głównym bohaterem mojej pracy. Ułożyłam z nich delikatny bukiet, który przełamałam zielonymi pręcikami.

Moją pracę przygotowywałam szczególnie z myślą o mojej Mamie, ale również z myślą o wyzwaniu kwiatowym wyzwaniu w sklepie Zielone Koty.







I jak Ci się podoba taka kwiatowa kartka?

Pozdrawiam,
Domi :)


4 komentarze:

W błękitach

 Bardzo, bardzo, ale to bardzo rzadko biorę udział w wyzwaniach, zwyczajnie brakuje mi czasu... ale jak już biorę, to kartka musi być wymusk...