środa, 17 kwietnia 2019

Album harmonijkowy na chrzest

Witajcie :)

Chciałabym pokazać Wam dzisiaj album harmonijkowy, który wykonałam na chrzest Julii - ostatnio na moim fanpage mogliście zobaczyć kartkę, którą również dla niej wykonałam.

Album w tej formie wykonywałam po raz pierwszy, z własnego projektu, własnych wyliczeń, obliczeń i przymiarek - i zastanawiałam się potem, czy nie zrobić dla Was tutorialu, dzięki któremu nie musielibyście się męczyć z tą formą tak jak ja - serio, kolejny raz nie mogłam znaleźć w Internecie żadnej pomocy w tym temacie czy nauki, a robienie takich rzeczy od zera jest mega stresujące - choć powiem Wam, że równie przyjemne i satysfakcjonujące :)

Wracając do wspomnianego tutorialu - niestety gdzieś zaginęła mi kartka, na której miałam wszystkie albumowe notatki... jeśli ją znajdę, to tutek na pewno się pojawi.

Tymczasem zapraszam Was do obejrzenia filmiku, w którym pokazuję cały album, a także zdjęć:
(Link do filmu w ładnym rozmiarze: https://youtu.be/Ug9k8ubOQ4s):









Pozdrawiam,
Domi :)

2 komentarze:

  1. Bardzo ładny i przejrzysty :)
    Co do tutorialu, dopiero zaczynam swoją przygodę w tej dziedzinie rękodzieła, więc za tutorial będę bardzo wdzięczna!:)pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) przeszperałam wszystkie swoje stosiki makulaturowe i okazało się, że tam była kartka ze wszystkimi wymiarami. Muszę chyba założyć sobie jakiś zeszyt, ten trudniej jest zgubić :D
      Myślę, że teraz łatwiej mi będzie zrobić tutek :)

      Usuń

Malinowa kartka dla Mamy

Majowo, to i kwiatowo, ale też i mamowo. Tę kartkę stworzyłam specjalnie na wyzwania :) Wyzwanie na blogu Karkowe ABC - "Bingo na liter...