piątek, 8 listopada 2019

Trzydziestkowa kartka w fioletach


Hej :)

Tej jesieni, w moich pracach, zdecydowanie królują fiolety. Tym razem wykonałam fioletową kartkę z okazji 30. urodzin dla kobiety. Chciałam, żeby kartka była elegancka, ale też wypełniona kwiatami. Fiolet miał być kolorem przewodnim, ponieważ to ulubiony kolor jubilatki. Jest to kartka sztalugowa, więc można ją otwierać jak klasyczną kartkę, ale też postawić na półce jak obrazek.

Kartka to moja inspiracja w ramach DT Przez Okienko. Użyłam do niej tekturkowe listki, bardzo dużo tekturkowych listków z gałązki, które porozcinałam i wkomponowałam w kompozycję kwiatową. 

Tekturki użyte do tej pracy: gałązka 5 listków oraz gałązka 3 listki. Kartkę wykonałam z kolekcji Gdy kwitną bzy z Galerii Papieru.












Pozdrawiam,
Domi :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

W błękitach

 Bardzo, bardzo, ale to bardzo rzadko biorę udział w wyzwaniach, zwyczajnie brakuje mi czasu... ale jak już biorę, to kartka musi być wymusk...