piątek, 22 listopada 2019

Elegancka kartka na 50. Rocznicę Ślubu

Dzień doberek :)

Dzisiaj pokażę Wam kartkę, z której byłam wyjątkowo zadowolona :)

Kartkę tę wykonałam na 50. Rocznicę Ślubu dla Państwa, którzy mają sad, dlatego koniecznie musiały się znaleźć na niej owocowe akcenty (jabłuszka). Miały być też kwiaty, a że i dla kwiatów i dla jabłek, kosz jest wspólnym mianownikiem, to właśnie koszyczek jest podstawą kompozycji. Koszyk wykonałam samodzielnie z kawałka taśmy słomkowej :)

Kartkę wykonałam z kolekcji papierów Craft o'Clock - Vintage Bisou, na bazie kraftowej.







Pozdrawiam,
Domi

1 komentarz:

  1. moja ulubiona kolekcja papierów, świetny pomysł na kartkę, pięknie te kwiatuszki wyszły :)

    OdpowiedzUsuń

W błękitach

 Bardzo, bardzo, ale to bardzo rzadko biorę udział w wyzwaniach, zwyczajnie brakuje mi czasu... ale jak już biorę, to kartka musi być wymusk...