niedziela, 9 sierpnia 2020

Delikatna kartka imieninowa

Cześć :)

Imieniny to typowe polskie święto i bardzo lubimy z tej okazji robić prezenty. Zazwyczaj jest to winko albo inny alkohol, są też kwiaty. Ale do tego wszystkiego może być piękna i trwała pamiątka - ręcznie wykonana kartka.

Tym razem powstała z papierów Altair Art z kolekcji Aurora, w której jestem już zakochana :D. Kompozycję kwiatową wykonałam między innymi z kwiatuszków, które zrobiłam z papieru czerpanego. To kolejna karteczka, która stara się mi pomóc w zostaniu Fanem Miesiąca marki Altair Art :) (bannerek pod zdjęciami).








Pozdrawiam,
Domi :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

W błękitach

 Bardzo, bardzo, ale to bardzo rzadko biorę udział w wyzwaniach, zwyczajnie brakuje mi czasu... ale jak już biorę, to kartka musi być wymusk...