środa, 10 czerwca 2020

#scrap16challenge po raz drugi

I znów zostałam nominowana do wyzwania #scrap16challenge, tym razem przez @sylwia_sophie. Zadanie wykonane, choć nieco po czasie, ale jednak! Wykonałam całkiem szaloną - jak na mnie - kartkę z wielkim kwiatem, który zrobiłam ręcznie wg kursu @obiels02.
1. Akcja nawiązuje do popularnego #hot16challenge – link do zbiórki: http://siepomaga.pl/hot16challenge.

2. Zasady możecie przeczytać m.in. na profilu @kasia.salmanowicz.

3. Nominuję Monikę @guzoscrap – od teraz masz 72 godziny na wykonanie zadania (szczegóły pkt. 2). 


Do wykonania kartki użyłam #16przydasi


Pozdrawiam,
Domi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

W błękitach

 Bardzo, bardzo, ale to bardzo rzadko biorę udział w wyzwaniach, zwyczajnie brakuje mi czasu... ale jak już biorę, to kartka musi być wymusk...